FANDOM

Xicor, zwany także Zaiko. Zły i okrutny, stworzony poprzer marzenia, syn Bogini, West Supreme Kai i Saiyana, Goku. Nie jest to postać wymyślona przeze mnie, lecz główna zła postać Dragon Ball AF. Występuję w własnej sadze Xicor Saga. Zostaje zabity przez Gogetę.

Dzieciństwo Edit

O jego dzieciństwie nie wiadomo nic. Powstał przez Marzenia Bogini. Być może od razu go stworzyła, jako dorosłego. Nie wiadomo.

PowstanieEdit

Xicor powstał przez dziwną technikę Bogini. Nazwa jest nieznana. Była bardzo zakochana w Goku, i poprzez tą technikę, stworzyła w pewnym sensie ich syna. Był bardzo silny i gdy na kogoś spojrzał, od razu wiedział o nim wszystko. Przyleciał z "matką" na ziemię kapsułami. Leciał ponad 20 lat. Co do dzieciństwa, mógł jako mały chłopczyk wylecieć, i gdy doleciał na ziemię był dorosły. Co dziwne dostał stadium SSJ5, a i tak miał równą siłę do Gogeta SSJ5, choć to fuzja. W środku Sagi, spotyka Brolly'ego z którym ledwo co przegrał. W końcu go pokonuje, ale oszczędza go (ponieważ tak jak Goku, lubi drugi raz walczyć z naprawdę silnym przeciwnikiem). Następnie buntuje się przeciwko swojej matce, i prawie ją zabija, jednak Goku zdołał ją zabrać. Tak wogle, to przyleciała na ziemię, by udowodnić Goku, że Xicor jest silniejszy. Co dziwne, w Freezer Saga, Goku ledwo co pokonał Freezera, a Bogini (która również jest matką Freezera) powiedziała, że pokonała by jego ojca (który jest silniejszy od syna) jednym palcem, a w Dragon Ball AF, Goku jest od niej silniejszy.